onsdag 8 augusti 2007

Separationsångest

Svärmor fyller jämt i februari. Hon bor ca 80 mil bort. Sambon pratade med en av sina systrar om att åka dit och uppvakta. Själv har jag börjat jobba då och eftersom man inte direkt åker 160 mil fram över en helg skulle det i så fall bli att sambon tar med sig Pluppen och åker själv. Vi pratade om detta i går kväll.
Vid 2-tiden på natten var tvungen att tala om för sambon att de fick vara borta högst en vecka. Får panik av tanken att vara ifrån min Plupp längre. En vecka är länge nog!
Hua! Kan knappt tänka på det!

2 kommentarer:

Erika sa...

Å,en vecka?! Näääää..Jag kommer längta ihjäl mig när jag är på jobbet i 8 timmar! Man är ju inte van att vara ifrån de små grynen...

Anonym sa...

Säger som Erika - en vecka??!!!! ALDRIG!!!! Har varit ifrån Lillebror 1/2 dygn som mest och körde väl cirka 140 km/h till mormor å morfar när jag skulle hämta honom.... Men småttingarna går det ju ingen nöd på! :D