söndag 12 augusti 2007

Utmaning!

* Först Reglerna, sen Fakta/Vanor.
* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta fakta/vanor och skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte lämna en kommentar i deras bloggar så att de vet att de blivit utmanade och bör läsa din blogg.

Fakta/vanor:

1. Varje gång jag blundade och andades lustgas under Pluppens förlossning såg jag bollar i olika färger. Ska tillägga att jag under värkarbetet hemma satt vid datorn och spelade Bitch. (Kolla in på blip.se om ni inte vet vad det är). Jag tänkte samtidigt att jag inte skulle våga berätta det för sambon, fråga mig inte varför!

2. Richard Herrey har åkt i min bil.

3. När jag var liten var jag rädd för svampar och sniglar. Jag har fortfarande väldigt svårt att ta i svampar och vägrar äta dem. Sniglar är jag fortfarande rädd för. Blä!

4. Jag har aldrig lagat ett hål i en tand. Hade ett hål i en mjölktand, men den tappade jag.

5. När jag var liten var jag kär i Ingemar Stenmark och sa att jag skulle gifta mig med honom. Jag hade bilder på honom uppsatta i mitt rum och en gång skickade jag en till honom.

6. Jag sjunger alltid samma vaggvisor för Pluppen när han ska sova och de kommer alltid i samma ordning: "Pippis vaggvisa till havet", "Trollmors vaggvisa" och "Nu i ro slumra in".

7. Jag kan sjunga/spela "Hej tomtegubbar" genom att fladdra med kinden.

8. Jag skulle vilja lära mig spela piano.

Jag utmanar: Erika och Marina! Jag får väl fylla på om jag hittar fler!

Inga kommentarer: