torsdag 13 september 2007

Tjohoooo!!!

Borde egentligen skynda mig i säng. Pluppen lär vakna si sådär 5 och sedan ha svårt att somna om förrän 6 och vakna igen vid 7 (så var det i morse), men jag måste sätta mig vid datorn en stund. Har just kommit hem från en såååååå trevlig och skoj kväll med mammorna från föräldragruppen. Kul att se alla uppklädda och sminkade utan snorfläckar och telingar. Det blev kanske ett glas vin för mycket, men det är värt en trött förmiddag i morgon. Jag får sova när Pluppen sover.

På lördag ska jag ut igen. Först tjejmiddag hos grannen. Ingen måtta på det roliga! Har man hållig igen i 9 gravida månader och 10 Plupp-månader så är det banne mig dags!

Detta är mitt 100:de inlägg! Bloggjubilerum kanske?

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt rätt inställning!! Vi har ju lite att ta igen... ;-) Vi ses imorgon. Kram!